در راستای «صیانت از حقوق شهروندی، شفاف سازی و تکریم ارباب رجوع» و در «پاسخ» به انتظارات همشهریان گرامی «سامانه پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی» ، راهاندازی و مورد بهرهبرداری قرارگرفته است.
اگر بنا به هر دلیلی، از خدمات ارائه شده توسط قالیشویی ها، شکایت یا انتقادی دارید، شما قادر خواهید بود اعتراض خود را مطرح نمایید.
انتخاب یک قالیشویی خوب
انتخاب یک قالیشویی معتبر، اولین اقدام در پیشگیری از نارضایتی های بعدی است. در هنگام انتخاب قالیشویی، دقت نمایید که :
قالیشویی دارای مجوز از اتحادیه قالیشویان باشد.
از ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته و اتوماتیک جهت شستشو و آبگیری فرش بهره بجوید.
از مواد شویند مرغوب و با کیفیت استفاده کند.
دارای پرسنل متخصص و با تجربه باشد.
نوع و جنس فرش را در نظر بگیرد و از ابزار و موادی بهره بگیرد که آسیب به فرش وارد نگردد.
فاکتور و گارانتی معتبر ارائه دهد.
پشتیانی مشتری داشته باشد.
ارائه خدمات با نرخ منصفانه و برخورد خوب کارکنان نیز از جمله مواردی است که قالیشویی موظف است جهت تکریم مشتری رعایت کند.
قالیشویی هایی که ما معرفی کرده ایم، همگی قالیشویی معتبر و دارای مجوز و بخش پشتبانی از مشتری هستند.
نحوه شکایت از قالیشویی
در نهایت، پس از انتخاب و استفاده از خدمات، اگر بنا به هر دلیلی، از جمله : کیفیت خدمات، قیمت ارائه شده یا برخورد پرسنل و … شکایت یا انتقادی دارید، شما قادر خواهید بود اعتراض خود را از طریق سامانه پاسخگویی به حقوق مشتریان که در سایت اتحادیه قالیشویی، راه اندازی شده است، مطرح نمایید.
فقط توجه داشته باشید که قبل اقدام به ثبت شکایت با مدیریت مجموعه مورد نظر ارتباط برقرار کرده و مشکل مورد نظر را عنوان کنید.
شما میتوانید برای شستن انواع فرش، قالی، مبلمان، پرده، موکت، خوشخواب و… با هرکدام از قالیشویی های موجود در لیست ما تماس گرفته و از خدمات متنوع آنها بهره مند شوید.